1. همراه داشتن مدرک معتبر هنگام پرواز الزامی است. برای پروازهای داخلی اصل کارت ملی و برای پروازهای خارجی اصل پاسپورت (با انقضای بیش از 6 ماه) را همراه داشته باشید.
  2. در صورتی که بلیط از جانب مسافر کنسل گردد، پس از کسر جریمه مبلغ به شماره حساب اعلام شده به نام مسافر حداکثرتا 2 هفته عودت داده خواهد شد ( به غیر از موارد مستثنی که بیش از زمان مذکور می باشد.)
  3. در صورت لغو پرواز و یا تاخیر بیش از 2 ساعت در پروازهای داخلی مبلغ به طور کامل به مسافر عودت داده خواهد شد. این در صورتی است که مسافر از پرواز استفاده نکرده باشد.
  4. در صورت بروز مشکل در پرداخت آنلاین و واریز نشدن مبلغ به حساب شرکت سیاحت پرواز دنیا، رزروی انجام نخواهد شد و پیگیری بازگشت وجه از بانک به عهده کاربر خواهد بود.
  5. خانم‌های باردار، طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری، باید اجازه پزشک برای سفرهای هوایی را همراه خود داشته باشند. افراد مبتلا به بیماری‌هایی که اجازه سفرهای هوایی را به طور معمول ندارند، باید حتماً نامه پزشک را هنگام سوار شدن به هواپیما را ارائه دهند.
  6. دقت داشته باشید در سفر به مقاصد مختلف دنیا همراه داشتن دارو بدون نسخه پزشک مجاز نیست.
  7. تغییر یا اصلاح نام پس از صدور بلیط امکان پذیر نیست بنابراین در هنگام صدور بلیط در وارد کردن اطلاعات دقت کافی داشته باشید. در غیر این صورت کنسلی بلیط مشمول جریمه خواهد بود.
  8. در پروازهای خارجی حداقل 4 ساعت قبل و در پرواز های داخلی حداقل 2 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشید.
  9. در هنگام خرید بلیط در مسیرهایی که نیازمند صدور ویزا هستند به تاریخ اعتبار ویزا دقت کنید و تاریخ سفر خود را بر اساس آن انتخاب کنید.
  10.  در صورت توقف و ترانزیت در دو کشور اروپایی (حوزه شینگن) مسافران نیازمند ویزای شینگن هستید. 
  11. در صورتی که ویزای توریستی شینگن دارید ورود و چک پاسپورت شما باید در همان کشوری باشد که ویزا را از آن دریافت کرده‌اید.
  12. خرید بلیط یکطرفه در مسیرهای خارجی در صورتی مجاز خواهد بود که مسافر اقامت کشور مقصد یا ویزای بلند مدت با تاریخ انقضای بیش از 1 سال داشته باشد.
  13. صدور بلیط یک طرفه برای دارندگان پاسپورت ایرانی در مسیرهای ارجان و بلگراد (صربستان) ممنوع است